Home | Top Skins | Tags | All Skins | Forums | Contribute | About

BlogSkins.com Forums

Forums > General > "Just blogged? (your latest blog POSTS)" (404 replies)
Kitty_meow's icon Author: Kitty_meow
Posted: 3.5 years ago
(link)
Put your latest blog posts here. That way we all can share with everyone the latest thing we posted on our blogs and perhaps get some comments/feedbacks. :)

To get it started, here are my latest blog posts:
nekonette.com/shop-til-you-drop/
www.codeislove.net/2011/03/article-from-blog-to-print.html

Edited 3.3 years ago.

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 ... 11

 
 
FatherCode's icon Author: FatherCode
Posted: 3.5 years ago
(link)
  Why not?
I don't blog and stuff but I might as well start, hahaha

anyhowcode.blogspot.com/

Don't get frightened by the section that says 'Password'
The password isn't "baccano" for all you DRRR fans, hahaha.
There is no password.

Use Blog2Print for Couple Blogs!
Impress your significant other, hahaha
 
 
x-AnnaMay's icon Author: x-AnnaMay
Posted: 3.5 years ago
(link)
  This is an awesome idea, Kitty!
NOW I KNOW WHERE TO GO WHEN I'M BORED.
 
 
FatherCode's icon Author: FatherCode
Posted: 3.5 years ago
(link)
  @AnnaMay
The arcade?
 
 
Kitty_meow's icon Author: Kitty_meow
Posted: 3.5 years ago
(link)
  Lulz. The password thingy is nifty! :D
 
 
shattered!love's icon Author: shattered!love
Posted: 3.5 years ago
(link)
  perfect-roses.blogspot.com/ TQ :D
 
 
doraemonlovemeow's icon Author: doraemonlovemeow
Posted: 3.5 years ago
(link)
  I just blogged about my job... ahjeraemon.blogspot.com Haha do read and comment and tag! :D Thanks.

Edited 3.5 years ago.
 
 
Kitty_meow's icon Author: Kitty_meow
Posted: 3.5 years ago
(link)
  ^Jeremy: That was an extremely long post, but a good one. Hilarious! Left you a comment. ;)
 
 
FatherCode's icon Author: FatherCode
Posted: 3.5 years ago
(link)
  Good read, herr doraemon
 
 
doraemonlovemeow's icon Author: doraemonlovemeow
Posted: 3.5 years ago
(link)
  Haha thanks thanks. :D Do read my other posts about Chinese New Year ahjeraemon.blogspot.com/2011/02/chinese-new-year.html and homosexuality in Singapore ahjeraemon.blogspot.com/2011/02/being-gay.html. :D

Edited 3.5 years ago.
 
 
Micho's icon Author: Micho
Posted: 3.5 years ago
(link)
  Pretty old, haven't bothered to post these days. . But still.

escapingtears.blogspot.com/2011/02/incurable.html

Go ahead.
 
 
MachiShupp's icon Author: MachiShupp
Posted: 3.5 years ago
(link)
  machishupp.blogspot.com

Just blogged about Kpop stuff
 
 
hachortle's icon Author: hachortle
Posted: 3.5 years ago
(link)
  @fatherCode
OMG are you a bbs-er?
 
 
x-AnnaMay's icon Author: x-AnnaMay
Posted: 3.5 years ago
(link)
  @FatherCode
Nah I just recently went there. :s And I meant something to do when I'm bored online. LOL.
 
 
Shuddu-p's icon Author: Shuddu-p
Posted: 3.5 years ago
(link)
  I just blogged! Visit it @ beatsynchronized.blogspot.com :)
 
 
FatherCode's icon Author: FatherCode
Posted: 3.5 years ago
(link)
  @doraemon
I miss the days where people actually blogged about stuff worth reading.
Your blog is precisely that: worth reading

But the load time is godly unbearable =/
Too many youtube imbeds, methinks

@Micho
Hey..
Cheer up, dude.

@Machi
Stress ball addiction much?
Do they really work? o.0

@hachortle
Singapore had a BBS community? o.0

@AnnaMay
Watch Anime!!~~

[EDIT]
B-B-B-B-Blogged!
anyhowcode.blogspot.com/

-Stalkers-

[EDIT=2]
AnnaMay..
Anime..
AnnaMay..
Anime..

Gawd, they rhyme!

Edited 3.5 years ago.
 
 
doraemonlovemeow's icon Author: doraemonlovemeow
Posted: 3.5 years ago
(link)
  Haha thanks fathercode, and do call me Jeremy - it's fine. HAHA. I didn't expect it to load slowly for you... Hmm.
 
 
!mesmeriz.ed♥'s icon Author: !mesmeriz.ed♥
Posted: 3.5 years ago
(link)
  parallelworl-ds.blogspot.com. :D
I post about random daily stuff, I guess.
 
 
givemefive's icon Author: givemefive
Posted: 3.5 years ago
(link)
  jeremeh your blog very slow and i thought you stopped blogging after ajerified
 
 
x-AnnaMay's icon Author: x-AnnaMay
Posted: 3.5 years ago
(link)
  YEAH MAN MY NAME LIKE ANIME ROFL.
 
 
FatherCode's icon Author: FatherCode
Posted: 3.5 years ago
(link)
  @mesmerized
Very nice pictures, herr fraulein.
And the funny one-liners were got me chuckling, haha
 
 
veteran's icon Author: veteran
Posted: 3.5 years ago
(link)
  ^ I thought fräulein is enough (herr means Mr ._. I think)
 
 
Micho's icon Author: Micho
Posted: 3.5 years ago
(link)
  High five!

escapingtears.blogspot.com/2011/03/answers.html
 
 
rainymartini's icon Author: rainymartini
Posted: 3.5 years ago
(link)
  oooh visit me blog, too! i've an onigiri post. sixthsicksheep
 
 
x-AnnaMay's icon Author: x-AnnaMay
Posted: 3.5 years ago
(link)
  byedarling.blogspot.com/2011/03/its-friday-babe.html
My blog's personal btw lol. It's a lot of crap about me + my life + things I think of (let's say the latest MV or wtv shiz)
 
 
pamisstrange's icon Author: pamisstrange
Posted: 3.5 years ago
(link)
  New entry about Sophie Kinsella's "Twenties Girl" :)

jellylovesbooks.blogspot.com

Also accepting link exchanges with other special interest blogs. :)
 
 
Pee' Tee's icon Author: Pee' Tee
Posted: 3.5 years ago
(link)
  paperchlouds.blogspot.com/ :)
 
 
Ms.SockPuppet's icon Author: Ms.SockPuppet
Posted: 3.5 years ago
(link)
  Just blogged about what's in my bag thingy hahaha :)
@
http://oh-so-lovelyy.blogspot.com

Edited 3.5 years ago.
 
 
Kitty_meow's icon Author: Kitty_meow
Posted: 3.4 years ago
(link)
  Latest blog post on Nekonette.com: To blog or not to blog bit.ly/gF8c75 :D
 
 
Kitty_meow's icon Author: Kitty_meow
Posted: 3.4 years ago
(link)
  I blogged yesterday at codeislove.net: New project codeislove.net/2011/04/new-project.html
 
 
veteran's icon Author: veteran
Posted: 3.4 years ago
(link)
  revskaya.blogspot.com/ bali. :D

Edited 3.4 years ago.
 
 
☆ Oreos ざ's icon Author: ☆ Oreos ざ
Posted: 3.4 years ago
(link)
  fanfanfannyfan.blogspot.com/ ;)
 
 
Pee' Tee's icon Author: Pee' Tee
Posted: 3.4 years ago
(link)
  paperchlouds.blogspot.com/
 
 
xmissyger's icon Author: xmissyger
Posted: 3.4 years ago
(link)
  little-miss-wendy.com :)
 
 
Micho's icon Author: Micho
Posted: 3.4 years ago
(link)
  Derp, just blogged. Happy birthday escapingTears~

escapingtears.blogspot.com/
 
 
d-readed!past's icon Author: d-readed!past
Posted: 3.4 years ago
(link)
  chaoticworlds.tk I have no life so I post everyday hehehe

Edited 3.3 years ago.
 
 
rainbows-'s icon Author: rainbows-
Posted: 3.4 years ago
(link)
  bedroomtears.blogspot.com/
 
 
MachiShupp's icon Author: MachiShupp
Posted: 3.4 years ago
(link)
  bbselca.blogspot.com

Chatting with my friends there, taking odd pictures of myself hence the url :P
im a weird person, dont get me wrong if i call u bb like 20x times!
hehe, if ur a serious person..
then i wont fret, cus everyone has a soft spot ! ^--^

im tired of being sentimental, so i put pink.
but i dont like pink, i like green. -_-

the layout, courtesy to KimNayeong! mah fav blogskinner! =D
i would love to follow ur blog if it is interesting to read through or you're my friend. ^^
share ur stories with me, i'll comment if i have an opinion popped into my mind.

being silent is never fun, ya know
 
 
☆ Oreos ざ's icon Author: ☆ Oreos ざ
Posted: 3.4 years ago
(link)
  mikomiyato.blogspot.com/ ;D

Do support! ;)
 
 
Pee' Tee's icon Author: Pee' Tee
Posted: 3.4 years ago
(link)
  paperchlouds.blogspot.com/
Just blogged about... me getting tumblr! Follow? :)
trnh.tumblr.com/
 
 
Kitty_meow's icon Author: Kitty_meow
Posted: 3.4 years ago
(link)
  Blogged on CodeIsLove: Disabling right-click, a waste of time

Blogged on Amalina.org: Moved to a new location

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 ... 11

Subscribe To This Thread: RSS 2.0 or Atom (?)
This thread has been locked, and no new replies can be posted.


Site

- Home
- About
- Feeds
- Privacy Policy
- Contact Us

Skins

- Tags
- Search Skins
- All Skins
- Random Skin
- Skin Of The Day
- Contribute

Forums

- General
- Tips & Tricks
- Help!
- Suggestions
- Skin Requests
- Blogging Software
- Web Hosting

Account

- Log In
- Register
</BlogSkins>

Warning! Do not follow this link! It is a trap for poorly-behaved bots. If you follow this link, you will be banned from accessing this site and several others. I will not have mercy on you. Do not follow this link!