Home | Top Skins | Tags | All Skins | Forums | Contribute | About

Skins tagged with: fall





Skin thumbnail

Fallen Angel 1.1
By: jeeohdee 10.1 years ago

2,440 downloads • 3.22 stars

Pinkish colour scheme. features a wing at the side. if you want in other colour schemes, feel free to contact me. more skins on my website. link available on skin. thanks!

Please host your own pictures. Thanks.

ps: yes, the lyrics are from the BS song haha. my friend wanted me to do it and in pink, so it was sort of custom made for her, but since she's using another one now, i thought i'd...


Skin thumbnail

#03 fall out boy; deadlywhispers
By: deadlywhispers 8.9 years ago

1,246 downloads • 4.33 stars

For anyone who loves FOB :D


Skin thumbnail

Autumn*--
By: cr0ssed 8.3 years ago

922 downloads • 4.33 stars

Managing a website now hosting my own images and giving free blogskins away. And Im using my own blogskin! Heh
Have quite a few now and doing more. Please visit! And give comments so i can improve. Thanks! i Blog skins Design


Skin thumbnail

lonely road *xialle*
By: xialle 8.3 years ago

941 downloads • 4.67 stars

autumn looking, kinda sad and thoughtful looking, i dont know. let me know what you think!

remember, leave my credits, and host the pics yourself!
AND....if you use it, let me know! I want to see!


Skin thumbnail

[19] The Four Seasons; twix0rz
By: twix0rz 8.2 years ago

929 downloads • 4.63 stars

I was about to make this image a blogskin a looong time ago. Never got around to it. Pretty big. Some odd size...923x600. =.=;
PRESS F11 for better view.
Sorry WG if the title sounds like your Seasons of Life one.
Enjoy. xP


Skin thumbnail

o1 FALL OUT BOY. checkeredcranberries
By: checkeredcranberries 8.2 years ago

814 downloads • 4.50 stars

FALL OUT BOY ROCKS! This goes out to all you FALL OUT BOY fans... I hope you like it. I think the skin is best viewed in 1280 by 1024 pixels.


Skin thumbnail

when it all falls apart. {the veronicas/}
By: vampiric_fae 8.2 years ago

783 downloads • 4.91 stars

my fave skin so far when it all falls apart by the veronicas
nude &browns
never ending tables
space on top for the blogger bar

please host the pic yourself!
enjoy! :D rate &review please


Skin thumbnail

o2 Music mends broken souls. checkeredcranberries
By: checkeredcranberries 8.2 years ago

840 downloads • 4.80 stars

Just another skin I decided to make while I was bored. Features FALL OUT BOY again... Hope you people actually like it.


Skin thumbnail

Fall?
By: rebelbratt 8.2 years ago

704 downloads • 5.00 stars

It's a simple layout I made a year ago.. Nah.. I dunno how to describe it. Better check it out and comment on it :) It'll be appreciated.


Skin thumbnail

o5 PETERWENTZ. checkeredcranberries
By: checkeredcranberries 8.1 years ago

577 downloads • 5.00 stars

This is dedicated to the HOTTEST GUY in the world... Or at least... I think so! PETER WENTZ! Hope you guys who like FALL OUT BOY or PETER like it... I will make other templates for the other members soon.


Skin thumbnail

07. funky doodles -SL
By: shoelaces 8.1 years ago

943 downloads • 4.58 stars

ONLY FOR IE
too bad to firefox! ahaha.

i used this skin for two weeks? i think. haha. around that long lah. and i've decided to make a new skin for myself, so yeah.

well here it is. a picture of those kinda emo boys, you know? rad hair? baggy pants? boxers? tight tees? yeah those kinds. haha.

there's words like, FALLOUTBOY, neverwhere. and it's more like a doodle from a...


Skin thumbnail

{#7, STARYIS} Fall To Pieces ft. Avril Lavigne
By: staryis 8.0 years ago

791 downloads • 4.13 stars


Kinda of a depressing skin.
Some of my previous skins were kinda simple,cool, white ...
So i decided to make something dark and look not so simple.
I hope that it doesn't look simple ...
Inspired by the song 'fall to pieces' by avril lavigne.
That song rocks.

You know the rules:

>>Leave the pic alone.
>>Leave the credit alone.

Rate.Comment.Love[?].

I don't wanna fall to...


Skin thumbnail

ice princess * #1 ;;fall out boy
By: *ice princess 8.0 years ago

936 downloads • 5.00 stars

first ever submitted skin. it's a fall out boy skin. :D clean and simple. 800 x 600 reso. please comment and rate. don't give bad comments just because you don't like fall out boy. hope you like.
[o1.] please host the images. i don't want my bandwith to exceed. main image: image o1. background: image o2.


Skin thumbnail

#o4 sunset
By: Jas. 8.0 years ago

735 downloads • 4.88 stars

This was difficult


Skin thumbnail

untitled } yellow & blue
By: nobody 8.0 years ago

801 downloads • 5.00 stars

untitled..
got no title for it.
hope you like it
all comments welcomed (;


Skin thumbnail

07. ESCAPE! {*c.GUMMIES-}
By: *chewy.GUMMIES- 7.9 years ago

1,322 downloads • 4.98 stars

body{
{ background-attachment:scrollable;} a:link{color:skyblue; font-family:tahoma; font-size:9px; text-decoration: none; font-weight: none}a:visited{color:lightslategray; font-family:tahoma; font-size:9px; text-decoration: none; font-weight: none} a:hover{color:lightslategray;cursor: crosshair; border-bottom: 2px dotted black; background-color:lightblue; font-family:tahoma;...


Skin thumbnail

Who's Gonna Catch Me When I Fall #03
By: noraazwaj 7.9 years ago

587 downloads • 5.00 stars

ashlee simpson skin . kinda simple . bckgrnd music title - whos gonna catche me when i fall . if uu ppl think ashlee simpson rocks,thn uu might like this skin (= and do not forget to edit the profile part . click the x to navigate . do not remove the credits and email me or tag me if uu hv any prob (= orh yar . this skin is best viewed at 1024x768 skin resolution .



error in...


Skin thumbnail

~ sinb_07` _______ falling`
By: sinb_07 7.9 years ago

435 downloads • 5.00 stars

black black black! i think i know wad umean by bland le!! u check this skin... then see if i'm correct!!! haha..


Skin thumbnail

Seasons Series// Autumn [Kuku]
By: kukuthebird 7.9 years ago

1,708 downloads • 4.76 stars

[Edit]
Resubmitted


PS/ OMG OMG OMG OMG OMG BLOGSKINS PREVIEW IS NOT WORKING!!!!!!!!!!!!!!!!! NEVERMIND! Please view the exact skin at http://gingganggooligooli.blogspot.com
[/Edit]


At last, I am launching the next skin of the series.

Autumn
About the skin
I spent almost 2 week completing this design (painting the...


Skin thumbnail

retrogal *// Fall! [autumn]
By: retrogal *// 7.8 years ago

967 downloads • 5.00 stars

my 17th ^^
okayy for some idiots if u dunno what fall is, it is the same as autumn -.-
please rate and comment fairly (:
thanks and enjoy! :D


Skin thumbnail

FACELIKEMURDER|higinia
By: FACELIKEMURDER 7.8 years ago

1,964 downloads • 5.00 stars

As I have promised, a Blessthefall-based layout, with lyrics from their song Higinia. You can view the music video on my user profile page. I will also put up their own spoof version for your viewing pleasure, so do take a look if you like music that melts faces.

NOTE: Please do not complain that the words in the profile section is hard to read. Blogskins is being very very annoying and it...


Skin thumbnail

will you be there to catch me fall? __SAPPHIRE*
By: sapphire* 7.6 years ago

641 downloads • 4.67 stars

this is my first ever skin. please have mercy on the ratings [: thanks! i'm still learning to use photoshop.

p/s. rate please!


Skin thumbnail

Night fall
By: Lubsil 7.6 years ago

1,523 downloads • 4.90 stars

Taking a break for a very long time, here is another skin that I have made^^ hope you guys like it!
Visit www.charmlings.blogspot.com for cute charms!!

I have made different color scheme, do choose it according to what you prefer :>, if possible host the pics yourself as I might take it off next time:>

Please give constructive comments and improvements needed if you rate me...


Skin thumbnail

love season
By: pinkchi 7.6 years ago

898 downloads • 4.63 stars

hmmm... very simple...


Skin thumbnail

Versace Power! */# by doodleINC.
By: limefreak 7.6 years ago

634 downloads • 5.00 stars

body {font-family:verdana; color:black; font-size:small;}

#06 !!! You can expect more skins on fashion from me. It's my childhood dream to become a fashion designer and doing what i like best. I saw the Versace Fall2007 Ready to Wear Collection and it's so chic!
So I made this and hope you guys like it.
Please rate my other skins to by...


Skin thumbnail

IA-11. BEAUTIFUL MISTAKE
By: ice-angel 7.5 years ago

8,797 downloads • 4.93 stars

ICE ANGEL CREATIONS:
- Beautiful Mistake

# everyone wanted me to make a 'emo' skin, and so out pop this.
# decided to stray away from my usual pink and cute colours, so green it is!
# Rate, favourite and Download!
# thank you.

Designed by: the-miracle-season.blogspot.com


Skin thumbnail

o3 Fall Out Boy Is So Hardcore|Masscollision
By: masscollision 7.5 years ago

538 downloads • 4.70 stars

hello.
i'm back, feeling inspired
yes! i am

so basically, this skin is about fall out boy, my mostest favourite band in the world
its so emo - black and red
ha ha!

so by the way, i have forgotten where the brushes are from
if you know could you likeeee, tell me?

oh one more thing. its best to keep your first post white in colour....


Skin thumbnail

Catch me if I fall? { BEL :D
By: bellster_01 7.5 years ago

669 downloads • 5.00 stars

Just some random skin I did (: please comment, rate & dl. tyty :D love, BEL :D


Skin thumbnail

FALL OUT BOY!!
By: marianashlee 7.4 years ago

366 downloads • 4.50 stars

8TH SKIN!!
YUPPS! :D
still plain.

this skin is about FALL OUT BOY !!!!!!!
yeaps, they rock!

do comment ya.
and tell me what i should improve in.
[:


Pages: 1 2 3 (82 total skins)


<< View all tags




Site

- Home
- About
- Feeds
- Privacy Policy
- Contact Us

Skins

- Tags
- Search Skins
- All Skins
- Random Skin
- Skin Of The Day
- Contribute

Forums

- General
- Tips & Tricks
- Help!
- Suggestions
- Skin Requests
- Blogging Software
- Web Hosting

Account

- Log In
- Register
</BlogSkins>

Warning! Do not follow this link! It is a trap for poorly-behaved bots. If you follow this link, you will be banned from accessing this site and several others. I will not have mercy on you. Do not follow this link!