Home | Top Skins | Tags | All Skins | Forums | Contribute | About

Skins tagged with: rainbow





Skin thumbnail

silent rainbow
By: pukkapal 11.6 years ago

1,070 downloads • 3.79 stars

my 2nd orginal skin. Crummy but nice ^-^
I am not sure whether the problem will be on blogger, kayys!
Though, i doubt it caus it has the center code!


Skin thumbnail

rainbow
By: isnaini 11.5 years ago

1,839 downloads • 4.50 stars

nice and simple green templates


Skin thumbnail

Rainbow Habbos//Galine* [Habbo Hotel]
By: viengeline 11.5 years ago

1,326 downloads • 4.11 stars

My first skin, I hope you like it.
*/Leave the credits alone.
*/Pls comment and rate
*/I've change the colour of the fonts.
;)


Skin thumbnail

SOMEWHERE OVER THE RAINBOW {10} - helpwhatiswrong
By: helpwhatiswrong 11.4 years ago

90,918 downloads • 4.74 stars

hey.
somewhere over the rainbow.
its a nice song to play on piano, it is.

this is pretty..colorful.
but not all the colors of the rainbow.
blue yellow lime.

it looks really ugly to me now so im getting rid of it. haha. so..comment and upload. thankss

i know its ugly.

-helpwhatiswrong


Skin thumbnail

untitled v2 rainbow-colored ^pp ;)
By: peculiar_purple 11.4 years ago

12,290 downloads • 4.68 stars

a simple dark rainbow colored layout..
hope you like it.. thanks.. ^_^






Skin thumbnail

#5 teacups // sunday`shoes
By: sunday-shoes 11.4 years ago

2,752 downloads • 4.54 stars



hellos. (:
this is my fifth skin.

I spent around five hours pixeling the layout and coding,
The coloures used are mainly in shades of pink and purple featuring Melody from Sanrio
Font: Verdana
Style: Div Layers
Resolution: 1024x768 (best viewed in)

Please host the images at your own server by saving these image,

upload this image;
and this.
Please DO NOT...


Skin thumbnail

[S08 - happiness]
By: sandalan08 11.2 years ago

3,327 downloads • 4.75 stars

4th skin. Just don't mind the numbers in the title.. I know this one is crappy.. especially the color combi.. XD im going to fix it when I have time.. and inspiration.. heh..

also, the cropping, i know it's also crappy.. so sorry.. XD


backg:
http://i35.photobucket.com/albums/d187/sandalan/bg5.jpg

main:
http://i35.photobucket.com/albums/d187/sandalan/main5.gif


Skin thumbnail

xD JOURNAL.
By: SNEAKERS! 11.0 years ago

5,791 downloads • 4.76 stars

td,p,body{color:black;font:10px verdana}


oooh. my skin got sotd, ty whomever LOL[[:!!!
pls host deh image yrself T___T it ran out of bandwidth at imageshack im guessing, rawr]:
http://img72.imageshack.us/img72/6143/rainbowimage2qg.png


drawed the image myself, comments comments!!!
pls do not rip/steal/whatever methods with is affilated with the word "take/steal/rip" =)...


Skin thumbnail

PEACE OUT!; champagnekisses-
By: champagnekisses- 10.9 years ago

1,556 downloads • 4.72 stars

Haha found these nice brushes some time ago & i just decided to do this (:

& the rainbow took me quite long to do.
They're actually DASHES.
Had to colour each line of dashes, stick them together, WARP it.
Yeah quite tedious.

Anyway! It's mostly in black & white , with a random rainbow haha :D
Font is Sylfaen , but feel free to change it if you don't like it (:
Normal fonts are...


Skin thumbnail

dinorawr#15 - rainbow topsy turvy.//
By: overdramaticangel 10.9 years ago

1,419 downloads • 4.50 stars

another grly skins.
enjoy.
i think jesusIsLord will like this.
since it doesnt have any violence.
hehh. enjoy!!


Skin thumbnail

dinorawr#17- rainbow symphonies.//
By: overdramaticangel 10.8 years ago

2,162 downloads • 4.60 stars

wuhoo gona reach my 20th skin soon.
THREE more to go.
meanwhile enjoy this one.
its been a while since i submitted a skin.
hope you people like it!! =)


Skin thumbnail

`bubbLy bubbles - toon // nana + x * 20
By: nana_4898 10.8 years ago

3,096 downloads • 4.86 stars

its all bout bubbles!
blue bubbles, notepad blog layout.
japanese toons - aint they totally irresistably adorable!
i loveee dem to bits.

hav fun in life.
happiness is impt.


Skin thumbnail

01. Rainbow &daite;
By: daite; 10.7 years ago

1,408 downloads • 4.98 stars

My first skin in this account !

A nice little rainbow, hope it brightens your day. Take my skins and use it for good, not bad (that means to leave my credits alone )

Thanks very much and remember to comment
<3


Skin thumbnail

JTo2} Nocturnal Rainbows
By: jtwolverine8 10.7 years ago

1,403 downloads • 4.70 stars


A:link
{ text-decoration: none; color: grey; font-size: 10px; }
A:visited
{ text-decoration: none; color: grey; font-weight: bold;}
A:active
{ text-decoration: none; color: grey; font-weight: bold;}
A:hover
{
color: black;
position: relative;
height: 12px;
text-decoration: overline underline;
font-weight: bold;
text-transform:Uppercase;

}

body
{
background:...


Skin thumbnail

TRYOUT 2 iLOVEyou.   // ♥ mandy
By: MANDYfied} 10.7 years ago

1,040 downloads • 4.50 stars

Haha, didn't know what I was doing with this. Used mainly only one or two brushes -_- I admit this is not my best skin so far, xD
Anyways, the point is that it's colourful and innocent lmao. Hope you like it and comment/rate yah [:
Mandy :D


Skin thumbnail

unconditional beauty **{juicy**chick}**
By: juicy**chick 10.7 years ago

989 downloads • 4.90 stars

green and rainbowish...
really neat
check it out


Skin thumbnail

# 13 - at the end of the rainbow;;
By: lonelyME 10.6 years ago

2,203 downloads • 5.00 stars

hellos !
yay
i wanted to search rainbow on deviantart.
n found this gorgeous pic :DD
ok maybe it's not gorgeous to some of u
but it is definitely gorgeous to me ;D

and the skeleton is from kath leen

from #5 - where you belong ; . yepps.

and if u want to see what it looks like at IE look at the screenshot yea. :DD

kkays
ciao

P.S: if you see the white space above the...


Skin thumbnail

feeling | perfection °
By: pebblesnajeen 10.6 years ago

1,651 downloads • 5.00 stars


Skin thumbnail

express your soul
By: freakin_viet 10.6 years ago

629 downloads • 5.00 stars

WORKiNG PREViEW

I got the inspiration from a t-shirt i saw. The rest was my idea.

program: photoshop 7

directions:copy this part and add it into custom html header

dont forget to change YOURUSERNAME to your xanga sn and also hide the xanga search bar.


Skin thumbnail

Pretty In Polka Dots~*~*~*~
By: through-my-eyes 10.6 years ago

1,162 downloads • 3.93 stars

MY FIRST SKIN!!
Has rainbow polka dots and a sidebar style...i love it, but it is very plain...it is soooo cute tho....it is blogspot format...HAVE FUN!!


Skin thumbnail

#01.5 Sing With Me(Rainbow Version) -YN`
By: YN` 10.6 years ago

1,341 downloads • 3.90 stars

Aiyers, nothing to say about it. Anyway, it's a rainbow version larhs. May not be nice. But rmb to comment~


Skin thumbnail

#2.The HAPPENING.{{randoms-mcrfreak
By: mcrfreak 10.6 years ago

1,684 downloads • 5.00 stars

Okay.
This is the skin for my CURRENT blog.I think it looks good :)
How about you?
It has lotsa colors!And it's pretty much random.
It looks good in FF!I'm not too sure whther it looks good in other browsers..

Tell me wacha think of it!
Rate and comment!


Skin thumbnail

going home TOGETHER on a RAINBOW:kailanime #63
By: kailanime 10.6 years ago

1,215 downloads • 4.98 stars

63 and counting!

alright, this is a RAINBOW type of skin! so if you do not like rainbows, shoo off!

nah, i'm kidding. anyway, the pic is a bit of a vector image(i think.) and I MADE IT MYSELF. so if i see it elsewhere other than a blog...i'll come after you. because only I have the original file. I'm scared of thieves. lol.

the picture is a pair walking down a rainbow to their home....


Skin thumbnail

A Rainbow (& Seashell) Tune
By: shyningstar* 10.6 years ago

987 downloads • 5.00 stars

Please note that I am the original creator of this skin. Someone else uploaded it before me but I haven't had the time to do so. It was created for someone who requested it and that someone uploaded it to blogskins without my knowledge. The link to the layout is here , and the editor is sakuraspark .

To sakuraspark (if you ever read this) AND ANYONE ELSE WHO REQUESTS FOR SKINS/USES MY...


Skin thumbnail

022. Beautiful World
By: xiicedtea 10.6 years ago

2,763 downloads • 4.29 stars

What a Beautiful World.
One of my most COLORFUL (and my total favorite).
do not rate down any of my skins if they are plain , especially because all of them aren't (except one).
RULES;
1. DO NOT CHANGE ANY OF MY CODES
2. DO NOT EDIT MY LINK (i have a tracker code. Be afraid, very afraid.)


Skin thumbnail

Dots of Rainbow!&/ sundowners.
By: sundowners. 10.5 years ago

3,642 downloads • 4.93 stars

HELLO. I KNOW YOU MISSED ME. didnt you? :DD
anyways, im back!
i know i've been gone for quite some time.
umm schoolwork yeah :)
so now im back, BUT, i maybe gng on hiatus for some time again.
cause its my streaming year this year and i cant afford to concentrate on 2 things at one time.
hope you'll understand :D
+
I know many people have been complaining abt why my skin repeats...


Skin thumbnail

LIFE; colourful {miiss.u}
By: miiss_understood 10.5 years ago

2,302 downloads • 4.91 stars

.rainbow colorz
.colourful
.navigational

YEAH. GUYZ PLZ R8, COMMENT, FAV (huh, in ma dreamz! lolz.)
X))

sorri, im on a high. u knoe, 1 of doze happy-happy dayz!

X))

LOVE U GUYZ!

ONLY WORKZ IN IE

X))


Skin thumbnail

Inside my head {miiss.u}
By: miiss_understood 10.5 years ago

1,621 downloads • 4.67 stars

.messy
.thoughts
.chek it out!

HEY GUYZ!!! hope u lyke it... X))

oh yeah, visit ma blog?

http://stopthetalking.blogspot.com

cnt be bothered doin linkz! X))

rate, comment, wateva

<3 miiss_understood

OH YEAH,

this is 4 ma fwendz:

ALA

HADIAH

TANIA


Skin thumbnail

love over the rainbow {18 - enex}
By: enex 10.5 years ago

1,860 downloads • 4.88 stars

HELLO! :D Finally I'm submitting the 18th skin. Oho. This one is called love over the rainbow , and I named it as that way, coz I got a picture of a rainbow with a heart at the end :D anyway it's true right? All those people saying stuffs like, "you'll find a pot of gold at the end of the rainbow." or blah. Love is more better than gold isn't it? ;D

hope you guys would like this piece (:...


Pages: 1 2 3 4 5 6 7 ... 32 (938 total skins)


<< View all tags




Site

- Home
- About
- Feeds
- Privacy Policy
- Contact Us

Skins

- Tags
- Search Skins
- All Skins
- Random Skin
- Skin Of The Day
- Contribute

Forums

- General
- Tips & Tricks
- Help!
- Suggestions
- Skin Requests
- Blogging Software
- Web Hosting

Account

- Log In
- Register
</BlogSkins>

Warning! Do not follow this link! It is a trap for poorly-behaved bots. If you follow this link, you will be banned from accessing this site and several others. I will not have mercy on you. Do not follow this link!